Data dodania: 2011-08-31 00:26:25, Dodane przez: Honia
Wyświetlony 265 razy, Komentarzy: 0Chcesz chronić środowisko? Ogranicz spożycie mięsa - radzą naukowcy z Austrii i pokazują, jak wielkie są ekologiczne korzyści z dobrze zbilansowanej diety.
Badacze dodają, że przestawienie się na żywność organiczną nie daje aż takich efektów, jak zastąpienie większości posiłków mięsnych - warzywami.
Większość z nas dobrze się orientuje, jak powinna wyglądać zdrowa dieta. Najlepiej, żeby zawierała mnóstwo warzyw, nieco produktów zbożowych, ziemniaków i ryżu, i tylko trochę mięsa. Tymczasem większość ludzi Zachodu zjada nadmierne ilości mięsiwa. Ich dieta szkodzi nie tylko im samym, ale i środowisku - ostrzega prof. Matthias Zessner z Technische Universitat Wien.